ga%cc%82ndes%cc%a6te-ma%cc%86ret%cc%a6Orice companie, grup sau organizație are un lider. Liderul este cel care își conduce grupul spre obiective, leagă echipa și își motivează colegii. Chiar dacă de multe ori nu pare, el are misiunea cea mai grea dintr-o companie. Stăpânirea de sine, optimismul și calmul sunt atribute pe care un lider trebuie să și le dezvolte în permanență. Pentru că ei au o influență directă și de mare impact asupra grupului.

Cum se simt oamenii dintr-o echipă dacă-și văd liderul șovăitor, nervos și copleșit de probleme? Reacția normală a unei echipe este să-l copieze pe lider. Tensiunea se va propaga vertical, de sus în jos și va afecta eficiența echipei. Un lider neglijent cu ceea ce transmite oamenilor va fi în definitiv neglijent cu clienții lui. De ce? Pentru că aceeași atitudine va fi transmisă de echipă către clienții și colaboratorii organizației.

Care este soluția pentru a fi un lider pozitiv și constructiv? Cunoașterea este cheia înțelepciunii. Fiecare lider care investește în propria-i dezvoltare va găsi resurse să se adapteze mai bine la situațiile limită. Vă aduceți aminte de oameni înțelepți care să fi reacționat negativ la stres și necunoscut? Cred că se întâmplă destul de rar acest lucru. Atunci când avem o anumită educație devenim orientați spre soluții și putem privi problemele drept oportunități de a ne dezvolta.

Se spune că o companie reușește să se dezvolte atât de mult cât poate să o facă liderul. Oamenii din echipa lui, care au atins un nivel superior liderului, vor căuta un mediu în care vor putea să-și continue evoluția.

Concluzionând, a învăța este singura cale spre excelență. Indiferent de nivelul atins este important să țintim mai sus.

Vă aștept la seminariile de leadearship, locul unde doar cerul este limita!

Distribuie: Facebookgoogle_plusmail

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *