#comunicareComunicarea este o componentă majoră a procesului de conducere. Cred că toată lumea dorește să fie înțeleasă și să înțeleagă cât mai bine ce are de făcut. Este și o întrebare pe care o primesc mai mereu la seminarii, cum pot să comunic mai bine? Ce ne îmbunătățește comunicarea? Cel mai simplu instrument la îndemâna oricui este ascultarea. Odată am auzit o vorbă la un om înțelept. Zicea că el are o singură gură și două urechi. Tocmai de aceea a învățat că în viață este mult mai important să asculți ce ți se zice și doar mai apoi, după ce ai mai ascultat o dată, să te asiguri că ai auzit bine, să-ți deschizi gura și să spui ce ai de spus. Desigur că pentru a comunica eficient într-o companie și pentru a face din comunicarea corectă o unealtă de succes este nevoie de implementarea unui întreg sistem.
Dar până vom discuta aceste lucruri în cadrul unui seminar, același sfat o să-l dau pentru toată lumea. Totul începe de la noi: vrei să înțelegi, ascultă, vrei să fii ascultat, ascultă, vrei să fii înțeles, ascultă!

Distribuie: Facebookgoogle_plusmail

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *