atentieAm scris într-un articol anterior că este foarte important să învățăm să ascultăm atunci când vrem să avem o comunicare mai bună cu ceilalți. Acest lucru ne ajută pentru următorul pas în comunicare. De fapt ne ajută și atunci când facem o vânzare. Ascultând atent persoana din fața noastră vom știi exact care sunt așteptările ei. Trebuie să știm un lucru esențial: nimeni nu este interesat să ne asculte dacă nu are ceva de câștigat din asta. Atunci când începem o discuție, când scriem un mesaj, trebuie să ținem cont de dorințele și așteptările celuilalt. Putem pune întrebări simple și directe vizavi de nevoi, iar în funcție de acele nevoi trebuie să ne potrivim discursul. În acest mod vom reuși să captăm atenția și vom reuși să facem progresele pe care ni le dorim. Este simplu, nu?

Distribuie: Facebookgoogle_plusmail

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *