comunicarea-onlineTrăim în secolul comunicării. Acest lucru este evident mai mult ca oricând. S-a trecut de la scrisori, telegrame, telefoane fixe în era digitală. Acum aproape fiecare om are acces la un telefon mobil, email, internet. Companiile au posibilitatea să facă acest lucru pe mai multe căi simultan, corect și eficient. Dar oare așa să fie?Am observat că acest potențial enorm care s-a născut în ultimele două decenii nu este folosit pe măsură. Avem impresia că odată lansat un enunț acesta va fi și înțeles de toată lumea corect. Oare fiecare persoană percepe același mesaj într-un mod similar? Se ține cont de profilul de personalitate pe care îl are interlocutorul? Se face diferența între informare și comunicare? Oare tehnologia poate înlocui comunicarea verbală, limbajul trupului și contactul direct? Se fac teleconferințe, ședințe pe skype, interviuri online etc. Pot fi ele eficiente și își pot atinge scopul?
Sunt întrebări la care avem sau nu răspunsuri fiecare dintre noi. Experiența ne-a învățat să deschidem fiecare canal de comunicare și să-l integrăm în cadrul companiilor.

Distribuie: Facebookgoogle_plusmail

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *