În urmă cu câteva luni m-a rugat un client să-l ajut cu o problemă “delicată”: anunțul de angajare. A realizat că aplică prea puțini oameni la anunțul lui deși s-a inspirat de la companii de top din același domeniu de activitate. L-am întrebat direct, dacă tu ai fi în situația să aplici la acest anunț ai face-o? Dacă ai aplica, de ce?

Vedem peste tot anunțuri de posturi disponibile în care avem liste nesfârșite cu cerințe, sarcini și abilități necesare. Oare toate acestea ne fac să ne dorim să aplicăm? Din păcate în aceste anunțuri nu găsim beneficiile pe care le oferă poziția respectivă. De regulă lipsește cu desăvârșire salarizarea. Pentru ce dorește un om să se angajeze? Pentru că se plictisește acasă, la locul actual de muncă sau o face până la urmă fiindcă are nevoie de bani?! De ce nu postează angajatorii salarizarea? Pentru că majoritatea își doresc să găsească oameni foarte buni la bani foarte puțini și speră că în aceast mod pot negocia în “jos”.

Dar dacă folosești undiță și momeală de peștișori oare ai șanse să prinzi “peștișorul de aur”?

Ei bine, în doar două zile am reușit împreună cu clientul meu să edităm un anunț adaptat și atractiv pentru candidații pe care el îi dorește. A înțeles că anunțul se adresează întotdeauna unui singur om, cu nevoi, valori, emoții și rațiune. A reușit să atragă cei mai potriviți candidați si să-l selecteze pe cel mai bun dintre ei. A economisit timp, bani și a câștigat un angajat extraordinar dar și un instrument neprețuit pentru afacerea lui: conceperea și redactarea unui anunț eficient.

Distribuie: Facebookgoogle_plusmail

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *